siirienjoost.reismee.nl

Kerstwensen uit Chili....

Staand op de dop van de waterfles ophet zoutmeer van Uyuni,wensen wij jullie hele fijne en witte kerstdagen en een sprankelend 2011.. (Gelukkig nog maar 2 maanden zonder ons!!!!)

Op afstand zullen wij toch proberen met kerst bij jullie te zijn,in de vorm vanfoto´s en filmpjes!

Tjeerd en Thea

Wat een prachtig effect geeft dit! Hopelijk brengt 2011 jullie ook veel verrassingen... en heeft deze reis daarvoor de basis gelegd!

liefs, een warme knuffel van ons!

Emke

Hoi Siiri en joost

Via deze weg wens ik jullie ook fijne Kerstdagen en een heel gelukkig en een gezond nieuwjaar toe.

Josien

Hahhaa!! Geweldig! wat een onzettend leuke foto! Deze komt vast op canvas in jullie toekomstige huisje te hangen ;-)
Jullie ook hele fijne (warme) kerstdagen en de beste wensen voor 2011! met vele feestjes en drankjes!!
Liefs Josien

David

Jullie ook hele fijne dagen! Super leuke foto's!
Heb zin om jullie gauw weer te zien! Liefs x

marie paule en jos

ook heel prettige festdagen en fijne kerst in chili(alleen in holland zijn er 2 kerstdagen!!!!) met de zus van joost en haar vriend ;wij zullen zekker aan jullie denken in het bijzonder als wij morgen avond bij jolanda gaan eten ;het is altijd leuk om jullie aventuren te volgen ,kerst in chili moet een bijzondige belevenis zijn .veel liefs